Моніторинг законодавства №2

1. У Кабміні анонсували скасування трудових книжок до кінця 2019 року що зміниться:

1.1. Громадяни не будуть зобов’язані при наймі на роботу подавати роботодавцю свою трудову книжку.

1.2. Роботодавцям не потрібно буде її перевіряти або зберігати.

1.3. Працівники зможуть легко отримати електронний документ з інформацією про свій стаж в інтернеті. Цей документ вони можуть надати роботодавцю у випадку необхідності.

2. Підприємців більше не будуть штрафувати за дрібні порушення трудового законодавства при першій перевірці. Якщо порушення можна буде швидко усунути, то бізнес відбудеться лише приписом від інспектора з праці. Виняток становитимуть випадки, коли працівники не оформлені на підприємстві – таких будуть одразу штрафувати.

Такі нововведення містяться в постанові Кабміну від 21.08.2019 р. № 823, яким регулюється процедура проведення інспекцій Держпраці. Документ вже опублікували і по ньому у вересні розпочалися перевірки.

Чи стануть виписувати менше штрафних санкцій на підприємців, розповів глава Держслужби України з питань праці Роман Чернега:

3. Незабаром застосування платіжних терміналів стане обов’язковим для всіх суб’єктів господарювання: Мінекономрозвитку визначило Вимоги до суб’єктів господарювання щодо приймання електронних платіжних засобів в оплату за продані ними товари (надані послуги) в проекті постанови Кабінету Міністрів України.

Метою проекту є:

  • зменшення витрат бізнесу на виконання вимог регулювання в частині обов’язковості забезпечення безготівкових розрахунків на 50%;
  • створення додаткових зручностей для населення при розрахунках за придбані товари та отримані послуги;
    покращення якості безготівкових операцій;
  • зменшення витрат держави на підтримку готівкового обігу.

Моніторинг законодавства №1

Share

One thought on “Моніторинг законодавства №2”

Comments are closed.